Vážení zákazníci, i vzhledem k aktuální situaci jsme tu stále pro Vás. Bohužel ani nás neobešly omezení, která se týkají doručování zboží. Ohledem na bezpečnost zákazníků i kurýrů, nebude do odvolání možné platit za Vaše zboží dobírkou. Zboží bude možné zaplatit pouze předem na předfakturu. Rovněž se předem omlouváme za případné zpoždění dodání zboží, které je ovlivněno aktuální situací. Předem děkujeme za pochopení. Glamour tým.
Po - Pá: 9:00 - 16:00 (420) 776 533 134 info@glamourdesign.cz
» Reklamace
Informace

Reklamace

Snažíme se dělat vše proto, abyste Vy - Naši zákazníci byli spokojeni se zbožím, tak s našimi službami. Může se však stát, že se něco zkrátka pokazí. Pokud tedy potřebujete reklamovat zboží, které jste si u nás zakoupili, přečtěte si, prosím, informace z obchodních podmínek.

Důrazně doporučujeme, aby jste si zboží po převzetí zkontrolovali do 24 hodin !!! 

Nároky k pozdějšímu zjištění zboží poškozeného při přepravě lze uplatnit pouze pokud zákazník prokáže, že reklamované vady mělo zboží v době převzetí od dopravce! Postupovat můžete následovně:

- v případě poškození je třeba sepsat škodu na místě s kurýrem a při reklamaci postupovat podle obchodních podmínek kurýrní společnosti.

- pokud nezkontrolujete zboží na místě s kurýrem, ale škodu na Vašem zboží zjistíte až po převzetí zásilky a to do 24 hodin od převzetí zboží, nemusíte mít žádný strach. Naše zboží je pojištěný a jeho pojištění platí 24 hodin po Vašem převzetí! Poškození prosím nafoťte a zašlete nám na email info@glamourdesign.cz nebo nás kontaktujte na t.č. 776 533 134. Po obdržení reklamace začneme podnikat všechny kroky, abychom Vám zaslali nové zboží co nejdříve.

Poškozené zboží doporučujeme nepřevzít a ihned nás o této skutečnosti informovat!

Pro více informací doporučujeme seznámit se s Obchodními a reklamačními podmínkami. 

www.glamourdesign.cz


Glamourdesign © 2020 Všechny práva vyhrazené.