Naše společnost využívá pro přepravu zboží kurýrní společnost IN TIME, s.r.o. www.intime.sk a DHL Express (Slovakia), spol. s r. o. www.expresnapreprava.sk.
V případě, že se vámi objednané zboží nachází v našem primárním skladě, vaši objednávku začneme připravovat k přepravě následující pracovní den. Pokud vaše objednávka není přítomna na našem skladě, dodání zboží trvá zhruba 2-5 týdnů. Doručení kurýrem trvá 2-3 dny od odeslání, o odeslání zboží budete informováni e-mailovou zprávou a sms.
Doprava v rámci České republiky je zdarma. Výslednou cenu neovlivní již žádné další poplatky (balné aj.). Takže Vaše cena uvedená v objednávce je částka, kterou uhradíte při přebírání zboží. Při nákladní přepravě je nutné platit za zboží na zálohovou fakturu předem.
Platba za zboží
Platbu za zboží hradíte přímo kurýrovi při přebírání zboží, t.z. platba se provádí na dobírku. Faktura (daňový doklad) je odesílána e-mailem spolu s infomací o odeslání zboží.
Zboží si po převzetí od kurýra zkontrolujte do 24 hod! Pozdější reklamace poškození zboží kurýrní společností bude možné uznat pouze pokud kupující prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době jeho převzetí.
Před převzetím zboží od kurýra si prosím zkontrolujte, zda je obal neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte.
Co dělat pokud je zboží poškozeno ale zásilku jste již převzali?
Ani v tomto případě nemusíte mít žádný strach. Naše zboží je pojištěný a jeho pojištění platí až 24 hodin po Vašem převzetí! Poškození prosím nafoťte a zašlete nám na email info@glamourdesign.cz. O poškození nás kontaktujte na telefonní číslo 776 065 785. Po obdržení reklamace začneme podnikat okamžitě všechny kroky, abychom Vám zaslali nové zboží co nejdříve. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat a domluví si s Vámi termín vyzvednutí poškozeného balíku.