Často kladené otázky

Máte kamennou prodejnu? 

Ano, najdete nás v R1 Centrum - Rožňavská 1, 831 04 Bratislava, Slovenská republika.

Jakým způsobem je doručováno zboží?

Zboží je doručováno kurýrní společností DHL Express (Slovakia) spol. s.r.o. nebo DPD, s.r.o., PPL či TOPTRANS.

Je možný osobní odběr zboží u Vás?

Ano, zboží je možné u nás převzít po předchozí domluvě i osobně na adrese R1 Centrum – Rožňavská 1, 831 04 Bratislava, Slovenská republika. Při osobním odběru je možné platit i v hotovosti.

Jaké mám možnosti platby?

GoPay, u kurýra v hotovosti nebo předem na zálohovou fakturu. Pokud uvedete při objednávce do poznámky, že si přejete platbu kartou, dobírku uhradíte platební kartou. Při doručení zboží nákladní dopravou pouze předem na zálohovou fakturu.

Proč je nutná u nadrozměrného zboží platba na zálohovou fakturu?

Bohužel, jelikož přepravce není kurýrní společnost, zboží zákazníkům rozvážejí řidiči, kteří nejsou oprávněni převzít hotovost od zákazníka.

Je možné v případě dodání zboží nákladní dopravou určit si den a přibližný čas dodání?

Ano, je to možné. Po domluvě s Vámi najdeme pro Vás vyhovující termín doručení zboží.

Doba doručení zboží?

Doba dodání zboží je uvedena u každého produktu. Dodání se pohybuje od 3 – 6 týdnů, případně 8 týdnů u zakázkové výroby, není-li uvedeno jinak. U zboží skladem expedujeme do 2 pracovních dnů. Stejně se můžete informovat o přesnějším termínu dodání konkrétního zboží.

Je možné objednat i jiný rozměr / barvu zboží, než nabízíte na stránkách?

Většinu zboží u nás je možné objednat pouze v rozměru / barvě, kterou nabízíme na našich stránkách. Zvolit si libovolný rozměr je možné u zrcadel od dodavatele GieraDesign nebo v sekci Slovenská umělecká zrcadla https://www.glamourdesign.cz/slovenska-umelecka-zrcadla/

Je součástí balení zrcadel i montážní materiál?

Součástí balení zrcadel jsou úchyty na stěnu, samotný montážní materiál není součástí balení, jelikož závisí na druhu stěny / povrchu, na kterém budou zrcadla upevněna.

Sestavíte mi nábytek, který je v demontu?

Tuto službu bohužel nenabízíme. Samozřejmostí balení nábytku je i montážní návod. 

Dovezete mi zboží až do bytu / domu?

Tuto službu nenabízíme. Kurýrní společnost má povinnost doručit zboží pouze ke vchodovým dveřím objektu. Stejně tak řidič nákladní dopravy není povinen Vám zboží vynést až do bytu / domu.

V případě odstoupení od smlouvy, na jakou adresu doručit zboží?

Zboží je nutné doručit poštou, kurýrní společností, případně osobně po domluvě na adresu R1 Centrum – Rožňavská 1, 831 04 Bratislava, Slovenská republika.  Tel.: +421 915 943 553. Doporučujeme Vám zásilku pojistit.

https://www.glamourdesign.cz/obchodni-podminky/

Jak reklamovat zboží v případě poškození přepravou?

V případě poškození je nutné sepsat škodu na místě s kurýrem a při reklamaci postupovat podle obchodních podmínek kurýrní společnosti.

 - pokud nekontrolujete zboží na místě s kurýrem, ale škodu na Vašem zboží zjistíte až po převzetí zásilky a to do 24 hodin od převzetí, nemusíte mít žádný strach. Naše zboží je pojištěno a pojištění platí 24 hodin po Vašem převzetí! Poškození, prosím, vyfoťte a zašlete nám na email info@glamourdesign.cz nebo nás kontaktujte na tel. +421 915 943 553. Po obdržení reklamace začneme podnikat všechny kroky, abychom Vám zaslali nové zboží co nejdříve.

Nároky k pozdějšímu zjištění poškození zboží při přepravě je možné uplatnit pouze tehdy, pokud zákazník prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době převzetí od dopravce!

Důrazně doporučujeme, abyste si zboží po převzetí zkontrolovali do 24 hodin!!!

Jaká je záruka na Vaše zboží?

Záruka na naše zboží je 2 roky.