Reklamace

Snažíme se dělat vše proto, abyste Vy - Naši zákazníci byli spokojeni se zbožím, tak s našimi službami. Může se však stát, že se něco zkrátka pokazí. Pokud tedy potřebujete reklamovat zboží, které jste si u nás zakoupili, přečtěte si, prosím, informace z obchodních podmínek.

Důrazně doporučujeme, aby jste si zboží po převzetí zkontrolovali do 24 hodin !!! 

Nároky k pozdějšímu zjištění zboží poškozeného při přepravě lze uplatnit pouze pokud zákazník prokáže, že reklamované vady mělo zboží v době převzetí od dopravce! Postupovat můžete následovně:

- v případě poškození je třeba sepsat škodu na místě s kurýrem a při reklamaci postupovat podle obchodních podmínek kurýrní společnosti.

- pokud nezkontrolujete zboží na místě s kurýrem, ale škodu na Vašem zboží zjistíte až po převzetí zásilky a to do 24 hodin od převzetí zboží, nemusíte mít žádný strach. Naše zboží je pojištěný a jeho pojištění platí 24 hodin po Vašem převzetí! Poškození prosím nafoťte a zašlete nám na email info@glamourdesign.cz nebo nás kontaktujte na t.č.+420 776 065 785. Po obdržení reklamace začneme podnikat všechny kroky, abychom Vám zaslali nové zboží co nejdříve.

Poškozené zboží doporučujeme nepřevzít a ihned nás o této skutečnosti informovat!

Pro více informací doporučujeme seznámit se s Obchodními a reklamačními podmínkami.