Doprava a platba

Naše společnost využívá pro přepravu zboží kurýrní společnost Direct Parcel Distribution SK s.r.o a DHL Express (Slovakia), spol. s r. o. 

V případě, že se vámi objednané zboží nachází v našem primárním skladě, vaši objednávku začneme připravovat k přepravě následující pracovní den. Pokud vaše objednávka není přítomna na našem skladě, dodání zboží trvá zhruba 2-5 týdnů. Doručení kurýrem trvá 2-3 dny od odeslání, o odeslání zboží budete informováni e-mailovou zprávou a sms.

Doprava v rámci České republiky je zdarma. Výslednou cenu neovlivní již žádné další poplatky (balné aj.). Takže Vaše cena uvedená v objednávce je částka, kterou uhradíte při přebírání zboží. Při nákladní přepravě je nutné platit za zboží na zálohovou fakturu předem.

 

Platba za zboží

Pokud chcete zboží zaplatit předem prostřednictvím bankovního účtu (např. z důvodu vyšší hotovosti pro kurýra ..), rádi Vám vyhovíme. Stačí, pokud ve Vaší objednávce v nákupním košíku - krok č. 3/5 - uvedete do poznámky Váš požadavek na platbu předem na bankovní účet. Obratem Vám zašleme údaje pro provedení platby spolu s informacemi o doručení a době dodání. Zboží Vám zašleme po připsání finanční částky na náš účet. Chtěli bychom Vás upozornit, že většina zboží v našem eshopu je na objednávku s delší dobou dodání, proto i přes připsání částky na náš účet nemusí být zboží k Vám ihned odesláno. Samozřejmě zboží, které máme skladem, odešleme obratem po úhradě.

 

Co dělat pokud je zboží poškozeno ale zásilku jste již převzali?

Ani v tomto případě nemusíte mít žádný strach. Naše zboží je pojištěný a jeho pojištění platí až 24 hodin po Vašem převzetí! Poškození prosím nafoťte a zašlete nám na email info@glamourdesign.cz. O poškození nás kontaktujte na telefonní číslo 776 065 785. Po obdržení reklamace začneme podnikat okamžitě všechny kroky, abychom Vám zaslali nové zboží co nejdříve. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat a domluví si s Vámi termín vyzvednutí poškozeného balíku